Продавець ГЕОМЕТРІК розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1547 відгуків
ГЕОМЕТРІК
+380 (97) 843-80-40
Кошик

Настільна гра "Каркассон" + Река + Аббат | Carcassonne 2.0 + The River + Abbot

2 831 

+380 (97) 843-80-40
Настільна гра "Каркассон" + Река + Аббат | Carcassonne 2.0 + The River + Abbot
Готово до відправкиНастільна гра "Каркассон" + Река + Аббат | Carcassonne 2.0 + The River + Abbot
2 831 
+380 (97) 843-80-40
  • Готово до відправки
  • Код: 132037
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Опис

Настільна гра "Каркассон" користується славою одного з кращих настільних ігор світу. У чому перевага "Каркассона"? У простих правилах, у різноманітті партій, їх невеликої тривалості, у відсутності відкритої конфронтації між гравцями – це класичний зразок гри "в німецькому стилі".

Обживаємось помаленьку

Тема гри – освоєння територій навколо Каркассона, одного з найбільших замків, а пізніше і міст Франції. Кілька гравців виконують ролі феодалів, які розвідують, що так як в навколишніх землях, і беруть під контроль дороги, захоплюють орні угіддя, будують міста і монастирі.

Modus operandi, або Що робити?

У "Каркассоне" дії гравців гранично прості. У свій хід гравець повинен взяти картонний квадрат з ділянкою середньовічного ландшафту і викласти його на стіл до вже наявним квадратах за принципом доміно. Новий квадрат повинен продовжувати вже існуючу картину світу – дорога змикається з дорогою, пасовище з пасовищем, міська стіна – з іншим її ділянкою. Коли завдяки розміщенню квадрата на столі виникає новий об'єкт (наприклад, дорога відходить убік від перехрестя), гравець, який виклав цей квадрат, може зайняти цей об'єкт за собою. Для цього він повинен взяти одну дерев'яну фігурку з свого резерву і поставити її на квадрат.

Тепер в його інтересах розвинути і завершити цей об'єкт (у нашому прикладі – замкнути дорогу наступним перехрестям). Розвивати об'єкти слід, дотримуючись обережність: якщо гравець не завершить цей об'єкт до кінця гри, він не отримає за нього нічого. По завершенні, гравець знімає свого чоловічка з об'єкта і отримує певну кількість очок.

Момент істини

Ключовий стратегічний момент гри – це час, коли гравець вирішує, куди ставити-то" новий квадрат землі. Гравець обирає, що для нього вигідніше, адже один квадрат може дати кілька варіантів розміщення з різними наслідками. Продовжити свій об'єкт або перешкодити супротивникові завершити його монастир/місто/дорогу? Розсердити підступним ходом одного суперника або роздратувати своїми успіхами всіх?

Від простого вибору залежить не тільки перемога або поразка в грі, але і емоційний настрій всієї компанії. А такий вибір робиться на кожному новому ходу!

Крім того, значущість вибору підвищується по мірі наближення гри до фіналу. В резерві залишається все менше вільних квадратів, а число варіантів розміщення квадрата з кожним ходом тільки збільшується. При цьому у гравців все менше шансів завершити розпочаті об'єкти або виправити наслідки "ворожої диверсії". Напруга, як і належить в хорошій грі, наростає, опір гравців один одному збільшується, сила емоцій сягає пікових значень. Найкраще зіграти самим: читання про чужі переживання не зрівняється з власними відчуттями.

І на закінчення

Настільна гра "Каркассон" і її численні продовження вже є в мільйонах колекцій настільних ігор по всьому світу. Познайомитися з цієї простої, розумною і захоплюючою грою можна з "молодих нігтів" і до поважного віку. А після знайомства ви неодмінно захочете, щоб ця гра була і у вашому зборах розваг, де б воно не знаходилося – у сімейного вогнища, у студентському гуртожитку, на службі або в офісі.

Великі будівельники ніколи не зупиняються...

Вирішили відправитися в подорож, але як же буде будуватися і розвиватися "Каркассон"? Це не біда, його можна взяти з собою! Підготуйте місце для невеликих тайлів, крихітних міплов і поля для підрахунку очок. Тепер вам точно буде чим зайняти час в дорозі! Звичайно, в "Каркассон" можна зіграти в літаку або автобусі, але от в поїзді – цілком! Також "Каркассон" можна взяти з собою на дачу, на пікнік або в похід! Разом з настільною грою "Каркассон" ваші замки будуть розвиватися, дороги будувати, а поля оброблятися, незважаючи на те, що ви знаходитеся далеко від дому.

Дане видання включає в себе доповнення "Абат" та "Річка", розширюють можливості базової гри.

Правила гри Каркассон. Нове видання

 

Правила гри "Каркассон"

Комплектація

  • 72 квадрата місцевості
  • 1 доріжка підрахунку очок
  • 40 фішок підданих
  • Правила гри
     
  • Склад доповнень:
  • 5 фішок абатів
  • 12 квадратів з річкою
     
  • Розмір коробки 277х194х67 мм

Не підійшла ця гра?
Пропонуємо подивитися ІНШІ ІГРИ з нашого каталогу.

Основні
Вікова групаВід 10 років
Мінімальна кількість учасників2 чол.
Кількість учасників5
Час гри60 - 120 хв.
СтанНовий
ВиробникModus
Користувальницькі характеристики
Типи ігорДля новачків
КомуСтаршокласнику, абітурієнту
Серії ігорКаркассон
В подарунокНовий рік, Різдво
  • Ціна: 2 831 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner