НУШ. Ранкові зустрічі. 1 клас. II семестр авт. НУР010 ISBN 9786170033345
54 ₴
Мінімальна сума замовлення на сайті — 80 грн
- В наявності
- Код: 16750
Анотація
Посібник містить інформаційний методичний матеріал для підготовки і проведення ранкових зустрічей у 1-му класі (ІІ семестр), дібраний відповідно до Концепції Нової української школи, вимог нового Державного стандарту початкової загальної освіти.
Щоденні вітання, цікаве подання потижневого матеріалу, групова робота, ігри та завдання розвивального характеру, диференційований підхід до кожного учня допоможуть учителеві згуртувати дитячий колектив, сприятимуть розвитку навичок спілкування, логічного мислення молодших школярів, їхньої творчої уяви, самостійності, формування всебічно розвиненої особистості громадянина і патріота, здатного до інновацій.
Запропоновані в посібнику завдання спрямовані на формування ключових компетентностей молодших школярів Нової української школи, зокрема: спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя, соціальної та громадянської компетентностей, компетентності у природничих науках і технологіях, загальнокультурної та екологічної грамотності, ініціативності та підприємливості, а також здорового способу життя.
Для вчителів, вихователів, студентів педагогічних вишів, батьків.
Зміст книги
- ПЕРЕДМОВА
- ТИЖДЕНЬ 17. Я — МАНДРІВНИК
- День 1. Хто такий мандрівник?
- День 2. Куди ми помандруємо? Подорож Україною
- День 3. Як мандрувати світом, не засмічуючи природи?
- ТИЖДЕНЬ 18. СВІТ ЗАХОПЛЕНЬ
- День 1. Що мені подобається? Що я люблю?
- День 2. Як знайте для себе нове захоплення?
- День 3. Чи завжди захоплення приносять нам користь?
- ТИЖДЕНЬ 19. ПРОФЕСІЇ
- День 1. Які бувають професії?
- День 2. Ким працюють мої батьки?
- День 3. Кім дива? Яку професію обрати?
- ТИЖДЕНЬ 20. ЛАЙФХАКИ («Я — дослідник», «Я — винахідник»)
- День 1. Хто такий дослідник? Як розвивати в собі вміння дослідника?
- День 2. Як людина досліджує світ?
- День 3. Чи можна бути винахідником у наш час? / Чи все вже у світі винайдено до нас?
- День 4. Що таке лайфхаки?
- ТИЖДЕНЬ 21. СВІТ РОСЛИН
- День 1. Що потрібно рослинам для життя?
- День 2. Що дають нам рослини?
- День 3. Чому потрібно охороняти рослини?
- День 4. Чи існувало б життя без рослин?
- ТИЖДЕНЬ 22. СВІТ ТВАРИН
- День 1. Хто такі динозаври?
- День 2. Які тварини допомагають людям?
- День 3. Кого я зустріну в зоопарку?
- День 4. Кого можна зустріти на морському дні?
- ТИЖДЕНЬ 23. ВЕСНА
- День 1. Як упізнати весну?
- День 2. Як живуть рослини навесні?
- День 3. Як живуть тварини навесні?
- День 4. Що нам дарує весна?
- ТИЖДЕНЬ 24. МУЛЬТФІЛЬМИ
- День 1. За що ти любиш мультфільми?
- День 2. Хто створює мультфільми?
- День 3. Як створюють мультфільми?
- День 4. Мій улюблений мультфільм
- ТИЖДЕНЬ 25. ТРАНСПОРТ
- День 1. Які є види транспорту?
- День 2. Як бути гарним пасажиром?
- День 3. Для чого потрібні правила дорожнього руху?
- ТИЖДЕНЬ 26. НАВІЩО ЇСТИ?
- День 1. Для чого людина їсть?
- День 2. Яка їжа є корисною, а яка — шкідлива?
- День 3. У чому сила вітамінів?
- День 4. Навіщо харчуватися правильно?
- День 5. Які народні традиції українців?
- ТИЖДЕНЬ 27. ВЕЛИКДЕНЬ
- День 1. Що ми знаємо про Великдень?
- День 2. Що ми покладемо у велікодній кошик?
- День 3. Які таємниці розкриває писанка?
- ТИЖДЕНЬ 28. СПОРТ
- День 1. Чому варто займатися фізкультурою чи спортом?
- День 2. Які риси характеру розвиває спорт?
- День 3. Чому Олімпійські ігри — особливі змагання?
- ТИЖДЕНЬ 29. МОЇ УЛЮБЛЕНІ КНИГИ
- День 1. Звідки до нас прийшла книга?
- День 2. Чого навчає книга?
- День 3. Чи існує лікарня для книжок?
- День 4. Книга чи комп'ютер?
- ТИЖДЕНЬ 30. ГОДИНА («Як управляти годиною / тайм-менеджмент»)
- День 1. Як зробити свій день вдалим?
- День 2 Що таке тайм-менеджмент?
- День 3. «Жаба на сніданок», або Як усе встигати?
- День 4. Чи все я знаю про годинник?
- ТИЖДЕНЬ 31. ВЕСЕЛКА
- День 1. Звідки береться веселка?
- День 2. Сім кольорів щастя. Скільки кольорів у щастя?
- День 3. Якого кольору світ навколо нас?
- День 4. Як створити веселковий настрій?
- ТИЖДЕНЬ 32. МОЯ РОДИНА
- День 1. Чому сім’ю називають найбільшим скарбом людини?
- День 2. Чого я хочу навчитися у своїх батьків?
- День 3. Які традиції і правила у моїй родині?
- День 4. Чому людина повинна знати свій родовід?
- ТИЖДЕНЬ 33. «Я — УКРАЇНЕЦЬ / УКРАЇНКА», «Я — ЄВРОПЕЄЦЬ / ЄВРОПЕЙКА», «СЕКРЕТНИЙ КОД ВИШИВАНКИ — ЧЕТВЕР»
- День 1. Чи має людина коріння? «Я — українець / українка»
- День 2. «Я — європеєць / європейка»
- День 3. Який секретний код у вишиванки?
- ТИЖДЕНЬ 34. ЛІТО
- День 1. Як упізнати літо?
- День 2. Що відбувається з рослинами влітку?
- День 3. Як живуть тварини влітку?
- День 4. Як цікаво провести годину улітку?
- БІБЛІОГРАФІЯ
Основні | |
---|---|
Виробник | Основа |
Країна виробник | Україна |
ISBN | 9786170033345 |
Вага | 110 г |
Вид | Посібник |
Вид палітурки | М'який |
Рік видання | 2018 |
Кількість сторінок | 144 |
Стан | Новий |
Тематика | Педагогам |
Навчальний період | Початкова школа (1-4 клас) |
Мова видання | Українська |
Формат | |
Довжина | 15 см |
Ширина | 21 см |
Користувацькі характеристики | |
Автор | Бабіченко Н.Ю., Нечипоренко О. А., Хівренко С. М. |
Клас | 1 клас |
Тип літератури | Методична література |
- Ціна: 54 ₴