Мій конспект. Українська мова. 6 клас. І семестр. арт. УММ062 ISBN 9786170038692
99 ₴
- Немає в наявності
- Код: 134451
Посібники серії «Мій конспект» — допомога вчителю під час підготовки та проведення зайняти.
В оновлених конспектах уроків, окрім модернізаційних змін, зазначених у програмі, відображено механізм реалізації завдань компетентнісного підходу в контексті положень Нової української школи.
Мій конспект для 6-х класів з української мови за новою програмою 2017 року!
У планах-конспектах реалізовано знаннєву, діяльнісну та ціннісну складові навчання. На особливу увагу заслуговують компетентнісно орієнтовані тексти, завдання, запитання, інтерактивні прийоми та методи. З метою увиразнення ключових компетентностей проведено наскрізні лінії через добирання відповідних текстів, запитань,проблемних завдань: «Екологічна безпека і сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров'я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність».
Уроки різноманітні за типами — як традиційні, так і нетрадиційні, чітко структуровані. Домашні завдання диференційовані. Багато уваги приділено розвитку критичного мислення, творчих здібностей учнів.
ЗМІСТ
- ПЕРЕДМОВА
- ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
- ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ
- Вступ
- Урок 1. Вступ. Краса й багатство української мови
- Урок 2. РМ Віді мовленнєвої діяльності (повторення й поглиблення вивченого). Загальне уявлення про ситуацію спілкування та її складники: адресат мовлення (той, хто говорити або пише), адресант мовлення (той, до кого спрямоване мовлення), тема та основна думка висловлення, мета й місце спілкування (практично)
- Урок 3. РМ Складання й розігрування діалогу етикетного характеру відповідно до запропонованої ситуації спілкування етикетного характеру, діалогу відповідно до ситуації спілкування, пов'язаної з обміном думками, життєвим досвідом учнів
- щодо безпеки спілкування телефоном та в мережі Інтернет, діалогів (телефонних розмов), що передбачають уникання небажаного й небезпечного спілкування, протистояння маніпулятивним впливам
- Урок 4. РМ Повторення вивченого про типи мовлення. Читання текстів (уривків), що належать до різних типів мовлення
- Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого
- Урок 5. Словосполучення і речення. Головні члени речення
- Урок 6. Просте речення. Основні пунктограми. Однорідні члени речення у простому реченні
- Урок 7. Звертання, вставні слова в простому реченні
- Урок 8. Складні речення. Пряма мова. Діалог
- Урок 9. Основні орфограми
- Урок 10. РМ Повторення відомостей про стилі мовлення. Поняття про офіційно-діловий стиль
- Урок 11. РМ Ділові папери
- Урок 12. Контрольна робота з теми «Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого»: тестування, виконання завдань
- Лексикологія
- Урок 13. Групи слів за походженням: власне українські й запозичені (іншомовного походження) слова. Тлумачний словник української мови. Словник іншомовних слів
- Урок 14. Написання слів, що ввійшли в українську мову з інших мов (слова іншомовного походження): букви і, и
- Урок 15. Написання слів, що ввійшли в українську мову з інших мов (слова іншомовного походження): правопис слів зі знаком м якшення й апострофом
- Урок 16. Написання слів, що ввійшли в українську мову з інших мов (слова іншомовного походження): подвоєння букв у загальних і власних назвах іншомовного походження
- Урок 17. Лексична помилка (тавтологія, калькування, вживання слів у невластивих значеннях тощо) та умовне позначення її (практично)
- Урок 18. Активна й пасивна лексика української мови. Застарілі слова (архаїзми й історизми)
- Урок 19. Активна й пасивна лексика української мови. Неологізми
- Урок 20. Групи слів за вживанням: загальновживані й стилістично забарвлені слова. Діалектні слова. Просторічні слова
- Урок 21. Професійні слова й терміни
- Урок 22. Пароніми (практично)
- Урок 23. Тренувальні вправи з теми «Лексикологія»
- Урок 24. Контрольна робота з теми «Лексикологія»: тестування, виконання завдань
- Урок 25. РМ Повторення вивченого про текст, його основні ознаки, особливості будови тексту, використання мовних засобів зв'язку між його частинами. Основні джерела матеріалу для твору (практично)
- Урок 26. РМ Складний план прослуханого або прочитаного тексту; простий план власного висловлення. Будова елементарного роздуму
- Фразеологія
- Урок 27. Фразеологізми. Поняття про фразеологізм, його лексичне значення. Ознайомлення із фразеологічним словником
- Урок 28. Джерела українських фразеологізмів
- Урок 29. Прислів'я, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів
- Урок 30. Фразеологізми в ролі членів речення
- Урок 31. Мовний тренінг з теми «Фразеологія». Укладання словничка фразеологізмів на позначення певних якостей
- Урок 32. Контрольна робота з теми «Фразеологія»: розвиток зв'язку язного мовлення
- Урок 33. РМ усний Докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму
- Урок 34. РМ Письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі з використанням фразеологізмів різних видів
- Урок 35. РМ Мовно-підприємницький тренінг
- Словотвір. Орфографія
- Урок 36. Змінювання і творення слів. Твірне слово
- Урок 37. Основні спосібі словотворення: префіксальний, суфіксальний, префіксальносуфіксальний, безафіксний (відкидання від твірного слова префіксів, суфіксів і закінчення), складання основ (або слів), абревіатури, перехід слів з однієї частини мови в іншу
- Урок 38. Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова
- Урок 39. Зміни приголосних при творенні слів: іменників із суфіксом -ин(а) від прикметників на -ський, -цький; із буквосполученням -чн- (-шн-)
- Урок 40. Зміни приголосних при творенні відносних прикметників із суфіксами -ськ-, -цьк-, -зьк - та іменників із суфіксам -ств(о), -зтв(о), -цтв(о)
- Урок 41. Складні слова. Сполучні о, е в складних словах. РМ Створення допису до шкільного вебсайту про українських меценатів з використанням складних слів
- Урок 42. Правопис складних слів разом і через дефіс
- Урок 43. Написання слів з пів-
- Урок 44. Творення та правопис складноскорочених слів
- Урок 45. Контрольний диктант
- Урок 46. Контрольна робота з теми «Словотвір. Орфографія»: тестування, виконання завдань
- Урок 47. Повторення вивченого про самостійні частини мови в попередніх класах. Загальна характеристика частин мови. Граматична помилка, умовне позначення її
- (практично). Колективне складання (заповнення) таблиці «Частини мови»
- Морфологія. Орфографія
- Урок 48. Будова опису приміщення. Читання мовчки художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення. Обговорення ролі опису приміщення в художніх і наукових текстах. Колективне складання плану прочитаного тексту
- Урок 49. РМ Контрольний письмовий вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис приміщення
- Урок 50. Аналіз переказу. Визначення ролі іменників в описі приміщення
- Урок 51. Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
- Іменник
- Урок 52. Іменники загальні й власні (повторення й поглиблення). Велика буква та лапки у власних назвах
- Урок 53. Іменники конкретні та абстрактні (повторення й поглиблення)
- Урок 54. Збірні іменники
- Урок 55. Мовленнєвий тренінг
- ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА
Основні | |
---|---|
Виробник | Основа |
Країна виробник | Україна |
Вага | 179 г |
Вид | Посібник |
Вид палітурки | М'який |
Рік видання | 2021 |
Кількість сторінок | 128 |
Стан | Новий |
Тематика | Педагогам |
Тип поверхні паперу | Матова |
Тип поліграфічного паперу | Офсетний |
Навчальний період | Середня школа (5-9 клас) |
Мова видання | Українська |
Формат | |
Довжина | 20.1 см |
Ширина | 25.7 см |
Користувацькі характеристики | |
Автор | Паращич Ст. Ст., Загоруйко О. Я. |
Клас | 6 клас |
Предмет | Українська мова |
Тип літератури | Мій конспект |
- Ціна: 99 ₴