Продавець ГЕОМЕТРІК розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2039 відгуків

Зараз ми не можемо обробити Ваше замовлення, оскільки зараз неробочий час. Вашу заявку буде опрацьовано та надіслано найближчого робочого дня.

ГЕОМЕТРІК
+380 (97) 843-80-40
Кошик

Мій конспект. Українська мова. 6 клас. І семестр. арт. УММ062 ISBN 9786170038692

99 ₴

+380 (97) 843-80-40
Мій конспект. Українська мова. 6 клас. І семестр. арт. УММ062 ISBN 9786170038692
Немає в наявностіМій конспект. Українська мова. 6 клас. І семестр. арт. УММ062 ISBN 9786170038692
99 ₴
+380 (97) 843-80-40
  • Немає в наявності
  • Код: 134451
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
АНОТАЦІЯ

Посібники серії «Мій конспект» — допомога вчителю під час підготовки та проведення зайняти.
В оновлених конспектах уроків, окрім модернізаційних змін, зазначених у програмі, відображено механізм реалізації завдань компетентнісного підходу в контексті положень Нової української школи.
Мій конспект для 6-х класів з української мови за новою програмою 2017 року!
У планах-конспектах реалізовано знаннєву, діяльнісну та ціннісну складові навчання. На особливу увагу заслуговують компетентнісно орієнтовані тексти, завдання, запитання, інтерактивні прийоми та методи. З метою увиразнення ключових компетентностей проведено наскрізні лінії через добирання відповідних текстів, запитань,проблемних завдань: «Екологічна безпека і сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров'я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність».
Уроки різноманітні за типами — як традиційні, так і нетрадиційні, чітко структуровані. Домашні завдання диференційовані. Багато уваги приділено розвитку критичного мислення, творчих здібностей учнів.
 

ЗМІСТ

  • ПЕРЕДМОВА
  • ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
  • ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ
  • Вступ
  • Урок 1. Вступ. Краса й багатство української мови
  • Урок 2. РМ Віді мовленнєвої діяльності (повторення й поглиблення вивченого). Загальне уявлення про ситуацію спілкування та її складники: адресат мовлення (той, хто говорити або пише), адресант мовлення (той, до кого спрямоване мовлення), тема та основна думка висловлення, мета й місце спілкування (практично)
  • Урок 3. РМ Складання й розігрування діалогу етикетного характеру відповідно до запропонованої ситуації спілкування етикетного характеру, діалогу відповідно до ситуації спілкування, пов'язаної з обміном думками, життєвим досвідом учнів
  • щодо безпеки спілкування телефоном та в мережі Інтернет, діалогів (телефонних розмов), що передбачають уникання небажаного й небезпечного спілкування, протистояння маніпулятивним впливам
  • Урок 4. РМ Повторення вивченого про типи мовлення. Читання текстів (уривків), що належать до різних типів мовлення
  • Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого
  • Урок 5. Словосполучення і речення. Головні члени речення
  • Урок 6. Просте речення. Основні пунктограми. Однорідні члени речення у простому реченні
  • Урок 7. Звертання, вставні слова в простому реченні
  • Урок 8. Складні речення. Пряма мова. Діалог
  • Урок 9. Основні орфограми
  • Урок 10. РМ Повторення відомостей про стилі мовлення. Поняття про офіційно-діловий стиль
  • Урок 11. РМ Ділові папери
  • Урок 12. Контрольна робота з теми «Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого»: тестування, виконання завдань
  • Лексикологія
  • Урок 13. Групи слів за походженням: власне українські й запозичені (іншомовного походження) слова. Тлумачний словник української мови. Словник іншомовних слів
  • Урок 14. Написання слів, що ввійшли в українську мову з інших мов (слова іншомовного походження): букви і, и
  • Урок 15. Написання слів, що ввійшли в українську мову з інших мов (слова іншомовного походження): правопис слів зі знаком м якшення й апострофом
  • Урок 16. Написання слів, що ввійшли в українську мову з інших мов (слова іншомовного походження): подвоєння букв у загальних і власних назвах іншомовного походження
  • Урок 17. Лексична помилка (тавтологія, калькування, вживання слів у невластивих значеннях тощо) та умовне позначення її (практично)
  • Урок 18. Активна й пасивна лексика української мови. Застарілі слова (архаїзми й історизми)
  • Урок 19. Активна й пасивна лексика української мови. Неологізми
  • Урок 20. Групи слів за вживанням: загальновживані й стилістично забарвлені слова. Діалектні слова. Просторічні слова
  • Урок 21. Професійні слова й терміни
  • Урок 22. Пароніми (практично)
  • Урок 23. Тренувальні вправи з теми «Лексикологія»
  • Урок 24. Контрольна робота з теми «Лексикологія»: тестування, виконання завдань
  • Урок 25. РМ Повторення вивченого про текст, його основні ознаки, особливості будови тексту, використання мовних засобів зв'язку між його частинами. Основні джерела матеріалу для твору (практично)
  • Урок 26. РМ Складний план прослуханого або прочитаного тексту; простий план власного висловлення. Будова елементарного роздуму
  • Фразеологія
  • Урок 27. Фразеологізми. Поняття про фразеологізм, його лексичне значення. Ознайомлення із фразеологічним словником
  • Урок 28. Джерела українських фразеологізмів
  • Урок 29. Прислів'я, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів
  • Урок 30. Фразеологізми в ролі членів речення
  • Урок 31. Мовний тренінг з теми «Фразеологія». Укладання словничка фразеологізмів на позначення певних якостей
  • Урок 32. Контрольна робота з теми «Фразеологія»: розвиток зв'язку язного мовлення
  • Урок 33. РМ усний Докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму
  • Урок 34. РМ Письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі з використанням фразеологізмів різних видів
  • Урок 35. РМ Мовно-підприємницький тренінг
  • Словотвір. Орфографія
  • Урок 36. Змінювання і творення слів. Твірне слово
  • Урок 37. Основні спосібі словотворення: префіксальний, суфіксальний, префіксальносуфіксальний, безафіксний (відкидання від твірного слова префіксів, суфіксів і закінчення), складання основ (або слів), абревіатури, перехід слів з однієї частини мови в іншу
  • Урок 38. Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова
  • Урок 39. Зміни приголосних при творенні слів: іменників із суфіксом -ин(а) від прикметників на -ський, -цький; із буквосполученням -чн- (-шн-)
  • Урок 40. Зміни приголосних при творенні відносних прикметників із суфіксами -ськ-, -цьк-, -зьк - та іменників із суфіксам -ств(о), -зтв(о), -цтв(о)
  • Урок 41. Складні слова. Сполучні о, е в складних словах. РМ Створення допису до шкільного вебсайту про українських меценатів з використанням складних слів
  • Урок 42. Правопис складних слів разом і через дефіс
  • Урок 43. Написання слів з пів-
  • Урок 44. Творення та правопис складноскорочених слів
  • Урок 45. Контрольний диктант
  • Урок 46. Контрольна робота з теми «Словотвір. Орфографія»: тестування, виконання завдань
  • Урок 47. Повторення вивченого про самостійні частини мови в попередніх класах. Загальна характеристика частин мови. Граматична помилка, умовне позначення її
  • (практично). Колективне складання (заповнення) таблиці «Частини мови»
  • Морфологія. Орфографія
  • Урок 48. Будова опису приміщення. Читання мовчки художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення. Обговорення ролі опису приміщення в художніх і наукових текстах. Колективне складання плану прочитаного тексту
  • Урок 49. РМ Контрольний письмовий вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис приміщення
  • Урок 50. Аналіз переказу. Визначення ролі іменників в описі приміщення
  • Урок 51. Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
  • Іменник
  • Урок 52. Іменники загальні й власні (повторення й поглиблення). Велика буква та лапки у власних назвах
  • Урок 53. Іменники конкретні та абстрактні (повторення й поглиблення)
  • Урок 54. Збірні іменники
  • Урок 55. Мовленнєвий тренінг
  • ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА
Основні
ВиробникОснова
Країна виробникУкраїна
Вага179 г
ВидПосібник
Вид палітуркиМ'який
Рік видання2021
Кількість сторінок128
СтанНовий
ТематикаПедагогам
Тип поверхні паперуМатова
Тип поліграфічного паперуОфсетний
Навчальний періодСередня школа (5-9 клас)
Мова виданняУкраїнська
Формат
Довжина20.1 см
Ширина25.7 см
Користувацькі характеристики
АвторПаращич Ст. Ст., Загоруйко О. Я.
Клас6 клас
ПредметУкраїнська мова
Тип літературиМій конспект
  • Ціна: 99 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner